مصاحبه آرشیو خبر ها
پیشرفت زیادی در اروپا داشته ایم

پیشرفت زیادی در اروپا داشته ایم

شماره 8 محبوب بیانکونری طی مصاحبه ای مفصل به صحبت درباره قهرمانی دوباره در سری آ و پیشرفت خیره کننده یووه در لیگ قهرمانان، پرداخته است. کلودیو مارکیزیو این گفته که قهرمانی در سری آ آسان است را شدیدا تکذیب می کند و معتقد است کسب اسکودتو در هیچ یک از چهار سال اخیر برای یووه آسان نبوده است.
مارکیزیو در مصاحبه با اسکای گفت:

"قهرمانی امسال نیز برای ما مهم بود، مانند دیگر اسکودتو ها. همیشه سخت است، سخت است که هر سال موفقیت خود را تکرار کنیم."

"در ابتدای فصل جاری با بازیکنانی که به تازگی به ما اضافه شدند و با همان هایی که از سال 2012 و کسب اولین اسکودتو با ما بودند، قادر بودیم که تیم منسجمی بسازیم، این موضوع را در طی چند سال اخیر تکرار کرده ایم."

"قهرمانی در سری آ در حالی که هنوز چند بازی تا پایان باقی مانده، کمک زیادی به ما می کند که با تمرکز بیشتری روی بازی های اروپایی کار کنیم."

"ما هر سال تلاش می کنیم که چیز جدیدی برای ارائه دادن داشته باشیم، بدون توجه به این که مربی چه کسی است."

"امسال خوش شانس بودم چون مصدومیت زیاد به سراغم نیامد، بنابراین توانستم فرم خوبی در تمام فصل داشته باشم. من همیشه سعی می کنم کار هایی که مربی می گوید را در زمین انجام دهم. امسال همچنین توانستم که بیشتر از مهارت هایم استفاده کنم و عملکرد بهتری داشته باشم."

مارکیزیو در ادامه درباره بازی فوق العاده حساس یووه برابر رئال مادرید در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان صحبت کرد؛ او می گوید که یووه برای دفاع کردن به برنابئو نخواهد رفت : "در فصل جاری گام های رو به جلو بسیار مهمی برداشته ایم."

"اگر به گذشته برگردیم، میبینیم که مرحله گروهی را با باخت برابر المپیاکوس و اتلتیکو مادرید آغاز کردیم، بنابراین آسان نبود که از گروه صعود کنیم."

"در ابتدای فصل یک تیم نو پا بودیم، به آهستگی پیشرفت کردیم و حالا در نیمه نهایی اروپا به اوج خود رسیده ایم. برابر رئال مادرید نشان دادیم که می توانیم برابر هر حریفی یک سبک بازی را به نمایش بگذاریم."

"اکنون منتظر بازی برگشت هستیم، اما قطعا برای این نمی رویم که 90 دقیقه کامل دفاع کنیم. با سبک بازی و شخصیت یوونتوسی به مصاف رئال خواهیم رفت و برای صعود به فینال تلاش می کنیم."

"امسال به یک نقطه اوج دست یافتیم؛ در سال کسب اولین اسکودتو از چهار اسکودتو متوالی در لیگ قهرمانان نبودیم، در سال دوم به یک چهارم نهایی رسدیم، سال گذشته با وجود تمام انتقاد ها اما باز هم به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیدیم، و امسال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان."

"در هر صورت، ما یک مسیر صعودی و رو به رشد را طی کرده ایم و به وضوح پیشرفت زیادی در اروپا داشته ایم."

"باید مطمئن باشیم که مرتکب اشتباهی نمی شویم، کاری که در بازی برگشت برابر موناکو انجام دادیم، اما نمی توانیم مانند آن موقع باشیم زیرا این بار حریف رئال مادرید است."

"باید بازی هوشمندانه ای ارائه دهیم و مراقب تک تک حرکات آن ها باشیم زیرا رئال قهرمان سال گذشته لیگ قهرمانان است. اما به هر حال ما برای پیروزی و صعود به فینال به برنابئو خواهیم رفت."

"بازی در برنابئو و در مقابل جمعیت بسیار زیاد هواداران تفاوت زیادی با بازی در دیگر ورزشگاه ها دارد، اما بازی در این ورزشگاه نیز هیجان انگیز است."

"سال گذشته با تیمی متفاوت نمایش خوبی برابر رئال داشتیم، می دانستیم چه چیزی انتظارمان را می کشد و می دانستیم که باید چه کنیم، قطعا امسال تجربه بیشتری نیز نسبت به سال گذشته داریم."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: